مگه از تو بهترم پیدا میشه


a lone girl

نترس از هجوم قدم هایم، چیزی به جز تنهایی با من نیست...

مگه از تو بهترم پیدا میشه

مگه عشقت تو ترانه جا میشه

از نگات ترانه ی من آب میشه

نباشی نقاشیام خراب میشه

واسه اسکار طلاترین نگاه

همیشه چشم تو انتخاب میشه

مگه از تو بهترم پیدا میشه

مگه عشقت تو ترانه جا میشه

اسم تو ٬ رو خط مشق دفتراس

روی بال عاشق کبوتراس

دل من زمینی و اسیر و تنگ

قلب تو لطیف و اهل اونوراس

مگه از تو بهترم پیدا میشه

مگه عشقت تو ترانه جا میشه

ماه به دستای تو بوسه می زنه

مژه ی تو آسمونو می شکنه

همه فهمیدن که از برق نگات

اون بالا شهر ستاره روشنه

مگه از تو بهترم پیدا میشه

مگه عشقت تو ترانه جا میشه

قلبمو دادم دس چشای تو

نفسم میاد فقط برای تو

غصه و اخمتو بسپر دس من

تا خودم گریه کنم به جای تو

مگه از تو بهترم پیدا میشه

مگه عشقت تو ترانه جا میشه

ناز و لبخند و صدات هارمونیه

نفست هزار و یک سمفونیه

اون ستاره هایی که کوچکترن

همش از خدا می پرسن این کیه ؟

مگه از تو بهترم پیدا میشه

مگه عشقت تو ترانه جا میشه

موهای رنگ شبت ابریشمه

به خدا دیوونتم یه عالمه

آسمون پیش تو زانو می زنه

هر چی که گریه کنم بازم کمه

مگه از تو بهترم پیدا میشه

مگه عشقت تو ترانه جا میشه

اورست آرزوهای منی

تو نیاگارای رویای منی

یه نفر می تونه یه دنیا باشه

آخه تو تمام دنیای منی

مگه از تو بهترم پیدا میشه

مگه عشقت تو ترانه جا میشه

مهربونی پیش تو تکراریه

اشکام از نبودن تو جاریه

هرجا رو نگاه کنم فقط تویی

من اتاقم پر یادگاریه

مگه از تو بهترم پیدا میشه

مگه عشقت تو ترانه جا میشه

مگه میشه تو رو داشت و غصه خورد

مگه میشه جلوی چشات نمرد

مگه میشه واسه ی داشتن تو

سر عشق و آبرو قسم نخورد

مگه از تو بهترم پیدا میشه

مگه عشقت تو ترانه جا میشه

مگه می شه تو مال زمین باشی

بین ما باشی و بهترین باشی

مگه میشه تو فقط فرشته ای

که همیشه می تونی همین باشی

مگه از تو بهترم پیدا میشه

مگه عشقت تو ترانه جا میشه

تک تک ستاره ها رو می چینم

خواب هرچی گل سرخه می بینم

می رم و مثل تو مهربون می شم

میام و پایین پاهات می شینم

مگه از تو بهترم پیدا میشه

مگه عشقت تو ترانه جا میشه

بیا با دسات نگامو بنویس

قصه ی ترانه هامو بنویس

بنویس با یه اشاره ت می میرم

شدت عاشقیامو بنویس

مگه از تو بهترم پیدا میشه

مگه عشقت تو ترانه جا میشه

نور تو خورشیدو بیدار می کنه

رنگ چشمات شبا رو تار می کنه

قلب صاف تو اگر که بشکنه

به تمام ابرا اخطار میکنه

مگه از تو بهترم پیدا میشه

مگه عشقت تو ترانه جا میشه

آینه ها فقط تو رو نشون می دن

گلدونا به خاطر تو جون می دن

هرکی بهترین آسمون بشه

لقب فرشته رو به اون می دن

مگه از تو بهترم پیدا میشه

مگه عشقت تو ترانه جا میشه

موندم از عشق قشنگت چی بگم

تو زیادی و پیشت واژه ها کم

فقط از لحظه ای که تو رو دیدم

زندم انگار که یه آدم دیگم

مگه از تو بهترم پیدا میشه

مگه عشقت تو ترانه جا میشه

هر چی می نویسمت باز نمیشه

نت من حریف این ساز نمیشه

هیچ صدایی حتی فریاد و سکوت

مث جادوی صدات ناز نمی شه

مگه از تو بهترم پیدا میشه

مگه عشقت تو ترانه جا میشه

یه عروسکم توی اتاق تو

یه ترانه رو لبای داغ تو

دوس داری بیا سراغ تنهاییم

من همش میخوام بیام سراغ تو

مگه از تو بهترم پیدا میشه

مگه عشقت تو ترانه جا میشه

مردنم ما رو جدا نمیکنه

دنیا ما رو بی وفا نمی کنه

اونی که دیوونته هرچی باشه

می مونه تو رو رها نمی کنه

مگه از تو بهترم پیدا میشه

مگه عشقت تو ترانه جا میشه

بیشتر از عشق و خدا دوست دارم

من یه جور دیگه جدا دوست دارم

عشق تو یه اتفاق ساده نیس

من نمی دونم چرا دوست دارم

مگه از تو بهترم پیدا میشه

مگه عشقت تو ترانه جا میشه

خدا قصه ی ما رو با هم نوشت

کی دیگه بالاتر از خدا میشه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 3 اسفند 1391برچسب:,ساعت 15:26 توسط Sara| |


Power By: LoxBlog.Com